“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 167 иргэн хандсанаас 115 утсанд 118, чатботод 30, и баримт апликейшн 3, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 16 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 89 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 26 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 5 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 28 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Үүнээс 19 иргэний барааг шинээр сольж өгөх, засвар үйлчилгээ үзүүлэх болон бусад байдлаар ирүүлсэн гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 2,452,243 төгрөгний мөнгөн хохирол барагдуулсан байна.