Парагвай улсын нийслэл Монтевидео хотод хойд Германы Пенемюндийн ойролцоо хоёрдугаар дайны үеийн пуужингийн болон нэн нууц байгууламжийн туршилт явуулдаг газрын КП-А4 шоронгийн хоригдол байсан хүнтэй танилцсан хүний гар бичмэл олджээ.
Туршилтын тэрхүү талбайд ажиллуулахаар захирагч хошууч генерал Дернбергер хоригдлуудыг авч ажиллуулдаг байж.1943 оны 9 дүгээр сард тэрхүү хоригдол нэгэн сонин юм үзжээ.
Түүний тэмдэглэл дээр манай бригад үдийн хоолонд явцгаасан би хөлөө гэмтээсэн учир хоцорч очсон хоолноос хоцорсон сууж байтал дээрээ кабинтай хийлсэн дугуйтай аппарат гарч ирсэн.Намхан нуруутай хүний өгсөн хүний коммандаар тэр аппарат агаар хөөрсөн.Тогтворгүй ганхаж явснаа балтийн тэнгисийн зүгээс хүчтэй салхи гарахад унаж хөх гал гарч байсан тийрэлтэт хөдөлгүүр дуугарч дэлбэрсэн гэжээ.
Энэ бол германы инжинер Шривер, Гамербал нарын бүтээсэн эгц дээшээ хөөрөх аппаратын анхны туршилт байжээ.
Түүнийг сайжруулан цагт 1200 км хурдтай болгоХ зорилт тавьсан гэдэг.Австрийн зохион бүтээгч Виктор Шаубергер ''диск белонце''1945 оны 2 дугаар сард эхний ба эцсийн нислэг үйлдэж гурван минутанд 15км өндөрт хөөрч цагт 2200км хурдтай нисч чадсан ба бууж нисэхдээ эгц доошилж дээшилж агаарт эргэхгүйгээр аль нь ч чиглэлд нисэх боломжтой хөлөг бүтээжээ.
Дайн дуусах дөхөж уг аппарат устгагдсан.Зохион бүтээгч нь Америкт эсэн мэнд зугтаж гарсан.Зохион бүтээгч Шаубергер 1958 онд бичсэн захидалд дайны дараа нисэх аппарат олон зохиогдсоныг сонслоо.Миний зохион бүтээсэн загвартай Германы аппарат төстэй ч болж чадаагүй гэжээ.Америкчууд уг зохион бүтээгчид өндөр үнэтэй санал дэвшүүлсэн боловч Шаубергер бүх нийтээр зэвсэглэлийг хураах гэрээнд гарын үсэг зураагүй цагт би зөвшөөрөхгүй миний нээлт ирээдүйд үлдэг гэсэн байна.Үнэн худал нь бүү мэд
Ямартай ч Вернерфон Брауны бүтээсэн пуужингаар америкчууп саранд буусан шүү дээ
Шаубергер шавь хамтран зүтгэгч олон хүн германы концлагерьт өнгөрсөн аж.Орос улсад анхны хөөрч буух аппаратыг анх алдарт Гарнаев туршсан.Пол Мелерийн бүтээсэн Волонтер м200 аппарат зургаан хөдөлгүүртэй хэд хэдэн километр өндөрт цагт км хурдтай ниснэ үүнээс хойш эпик гэх мэт олон аппарат бүтээгджээ
Одоо цагийн нисдэг аппаратын аэродинамикын үзүүлэлтүүд уламжлалт аппаратаас хоцронгүй учир иймэрхүү туршилтуудыг Зогсоосон гэдэг.
гэхдээ нууцлаг тавгууд тэнгэрт эзэгнэсээр л...
Туршилтын тэрхүү талбайд ажиллуулахаар захирагч хошууч генерал Дернбергер хоригдлуудыг авч ажиллуулдаг байж.1943 оны 9 дүгээр сард тэрхүү хоригдол нэгэн сонин юм үзжээ.
Түүний тэмдэглэл дээр манай бригад үдийн хоолонд явцгаасан би хөлөө гэмтээсэн учир хоцорч очсон хоолноос хоцорсон сууж байтал дээрээ кабинтай хийлсэн дугуйтай аппарат гарч ирсэн.Намхан нуруутай хүний өгсөн хүний коммандаар тэр аппарат агаар хөөрсөн.Тогтворгүй ганхаж явснаа балтийн тэнгисийн зүгээс хүчтэй салхи гарахад унаж хөх гал гарч байсан тийрэлтэт хөдөлгүүр дуугарч дэлбэрсэн гэжээ.
Энэ бол германы инжинер Шривер, Гамербал нарын бүтээсэн эгц дээшээ хөөрөх аппаратын анхны туршилт байжээ.
Түүнийг сайжруулан цагт 1200 км хурдтай болгоХ зорилт тавьсан гэдэг.Австрийн зохион бүтээгч Виктор Шаубергер ''диск белонце''1945 оны 2 дугаар сард эхний ба эцсийн нислэг үйлдэж гурван минутанд 15км өндөрт хөөрч цагт 2200км хурдтай нисч чадсан ба бууж нисэхдээ эгц доошилж дээшилж агаарт эргэхгүйгээр аль нь ч чиглэлд нисэх боломжтой хөлөг бүтээжээ.
Дайн дуусах дөхөж уг аппарат устгагдсан.Зохион бүтээгч нь Америкт эсэн мэнд зугтаж гарсан.Зохион бүтээгч Шаубергер 1958 онд бичсэн захидалд дайны дараа нисэх аппарат олон зохиогдсоныг сонслоо.Миний зохион бүтээсэн загвартай Германы аппарат төстэй ч болж чадаагүй гэжээ.Америкчууд уг зохион бүтээгчид өндөр үнэтэй санал дэвшүүлсэн боловч Шаубергер бүх нийтээр зэвсэглэлийг хураах гэрээнд гарын үсэг зураагүй цагт би зөвшөөрөхгүй миний нээлт ирээдүйд үлдэг гэсэн байна.Үнэн худал нь бүү мэд
Ямартай ч Вернерфон Брауны бүтээсэн пуужингаар америкчууп саранд буусан шүү дээ
Шаубергер шавь хамтран зүтгэгч олон хүн германы концлагерьт өнгөрсөн аж.Орос улсад анхны хөөрч буух аппаратыг анх алдарт Гарнаев туршсан.Пол Мелерийн бүтээсэн Волонтер м200 аппарат зургаан хөдөлгүүртэй хэд хэдэн километр өндөрт цагт км хурдтай ниснэ үүнээс хойш эпик гэх мэт олон аппарат бүтээгджээ
Одоо цагийн нисдэг аппаратын аэродинамикын үзүүлэлтүүд уламжлалт аппаратаас хоцронгүй учир иймэрхүү туршилтуудыг Зогсоосон гэдэг.
гэхдээ нууцлаг тавгууд тэнгэрт эзэгнэсээр л...